Pages

Jan 27, 2012

NEW TRICK KURANGKAN BAYARAN BIL MAXIS BROADBAND ANDA TETAPI DAPAT LEBIH DATA VOLUME


Nak tau?? Nak tau?? the biggest secret finally reveal...hahaha cara yang begitu mudah bagi kurangkan bayaran bulanan bil broadband anda tapi dapat guna lebih data volume. bagi yang otak pickup memang senang nak faham konsep ni tapi bagi yang agak slow dan blu-blur memang la susah hahaha. Ok2 now senang je cara nya.

1st benda ni hanya untuk pelanggan Maxis broadband sahaja.Selepas itu login ke akaun maxis anda. Kalau belum daftar anda wajib daftar di situ dulu ok.

Selepas itu lihat pakej langganan anda, pakej terbaik dan sesuai untuk trick ini adalah 1.5GB Package-RM48 dan 3GB Package-RM68.Kalau anda guna pakej yang lagi besar pun boleh juga kerana ia bergantung penggunaan anda setiap bulan.Ok sekarang lihat 1.5Gb tambah 3Gb bersamaan 4.5Gb tetapi anda hanya perlu bayar lebih kurang RM50 sahaja berbanding nilai sebenar iaitu RM116. 
Percaya atau tidak sememangnya itulah yang berlaku dan bagaimana melakukannya??? 


Permulaan kitaran bil bermula pada 03/02/2011 dan berakhir pada 27/02/2011 dan terdapat 2 pakej di situ tetapi tengoklah nilai yang perlu di bayar... So cheap!!


Tak sabar nak tahu rahsianya kan?? [Masuk blog ni]

No comments:

Post a Comment

Any Comment?