Pages

Nov 15, 2012

WIFI BOOSTER ALFA AWUS036H FOR SALE!! RM130 ONLY ORIGINAL SET

WIFI BOOSTER ALFA AWUS036H FOR SALE!! 
RM130 ONLY ORIGINAL SET
READY STOK
COMPLETE WITH BEINI CRACKING TOOL.
0123326104 FOR INFO AND ORDER


Tujuan Alfa Awus036H di cipta untuk wifi connection yang laju dan cepat dan boleh mencapai connection jarak yang jauh dengan speed internet yang maksimum!!!

Alfa AWUS036H akan meningkatkan lagi kekuatan isyarat wireless anda sebanyak 5x ganda berbanding wireless di laptop anda sebelum ini dan ditempat terbuka mampu mencapai jarak sejauh 500meter!.

ALFA sesuai untuk semua orang sama ada pelajar mahupun pekerja.Anda boleh mengakses internet hotspot percuma ditempat2 terbuka seperti KFC,MCD,MAMAK....Ini akan memberikan anda penjimatan wang dan tidak perlu melanggan internet dan broadband.!!!

Jangan mudah tertipu dengan wifi adapter "cap ayam/tiruan" seperti gsky,sinmax,signalking,wifisky,comfast,Skyvertex,kinamax dan lain2 yang dibekalkan dari china, 99% adapter usb wifi di Malaysia selain Alfa ialah tiruan~!

Soalan2 yg Sering D tanya.

Adakah China juga mengeluarkan produk tiruan "alfa"? Jawapan : Ya,sudah tentu...kebanyakkan alfa tiruan dipasaran mengunakan kekuatan sebanyak 1200mw...untuk pengetahuan anda semua,ALFA tidak pernah mengeluarkan produk usb adapter wifi berkuasa sebanyak 1200mw, www.alfa.com.tw hanya mengeluarkan produk 1000mw dan 2000mw sahaja.

Apa beza Alfa dengan produk tiruan yang lain? Jawapan : Packet injection Alfa sememangnya stabil,ada pelanggan ALFA telah mencuba produk lain seperti signal king,sinmax,gsky,comfast dan lain2 produk semuanya tidak mampu untuk melawan produk ALFA.
  
Bagaimana ingin memastikan produk ALFA ini tulen? Jawapan : Sila pastikan anda mendapat sticker Hologram dibelakang ALFA(jika anda was2/klon sticker) sila nyatakan Serial No. dan Mac ID Produk dan hantarkan ke perkhidmatan pelanggan ALFA di www.alfa.com.tw , alfa akan menjawab soalan anda kurang dari 48jam.

Selepas saya membeli ALFA Awus036h,bagaimana cara hendak membandingkan Qualiti Alfa saya berbanding(Vs) Produk Wifi adapter yang lain??? Jawapan : Untuk pengguna BackTrack, sila guna cara ini...Buka Konsole, Contoh, Tulis : aireplay-ng --test mon0 cuba mengunakan command ini keatas ALFA dan juga adapter wifi dari jenama yang lain, pasti anda dapat melihat perbezaan produk original berbanding tiruan!!!

Produk Selain ALFA menggunakan dbi yang tinggi berbanding ALFA? Jawapan : Jangan melihat melalui dbi!! kerana penjual akan menipu anda dengan angka yang tinggi,angka yang tinggi tidak semestinya kuat...ALFA biasa(standard) mengunakan 5bi sahaja.tetapi lebih menyerlah berbanding wireless adapter yang lain.

Kesimpulan :

Alfa Awus036h memberikan kepuasan kepada pelanggannya dengan harga yang berpatutan. 
Produk tiruan hanya memaksimumkan keuntungan dengan mengendahkan kesihatan pengguna serta tidak memberi kepuasan kepada pelangan2nya!!!

No comments:

Post a Comment

Any Comment?